Aksigorta Nabız

MOBİL İLETİŞİM DENEYİMİ İLE ÇALIŞANLARIN NABZINI TUTTUK

Native iOS ve Android Geliştirme | Backend

TEKİL KULLANICI

500+

Uygulama Mağazası Puanı

5,0

Geliştirme Sürecİ

3 Ay

İş Ortaklığı

Aksigorta, 1960’tan bugüne müşteri odaklı ve yenilikçi vizyonunu sürdürülebilir adımlarla ileriye taşıyarak bireysel ve kurumsal müşterilerine başarı ile hizmet vermektedir. Şirketin ana hissedarları arasında H.Ö Sabancı Holding ile Belçika merkezli Ageas Insurance International N.V yer almakla beraber Aksigorta’nın hisseleri AKGRT sembolü ile BIST Ulusal Pazarı’nda işlem görmektedir.

Amaç

Aksigorta Nabız uygulaması ile şirket genelinde geri bildirim kültürünü yaygınlaştırmayı, çalışanlar arasındaki etkileşimi artırmayı ve sürekli gelişim için bir altyapı hazırlamayı amaçladık. Ayrıca yenilenen şirket değerlerini çalışanlara daha hızlı bir şekilde benimsetebilmeyi ve anlık ödüllendirme ile çalışanların nabzını yüksek tutmayı hedefledik.

Swift

Java

Angular

.NET Core

MS SQL

Yaklaşım

Hedef kitlemize özel bir performans tasarımı sunmak için platformun özgünlüğünü, yerel bileşenlerle buluşturduk. Geçmişteki davranış anketleri ve performans değerlendirme analizlerinden faydalanarak çalışanların doğru geri bildirimleri, daha hızlı bir şekilde verebilmelerini sağladık. SCRUM geliştirme sürecini takip ederek mobil uygulamanın iOS ve Android sürümlerini hazırladık.

Sonuçlar

Geliştirdiğimiz mobil uygulama ile ilk yılda 16.000’in üzerine geri bildirim verilmiş, 300.000’e yakın puan toplanarak 700’den fazla ödül dağıtılmıştır. Ayrıca Nabız uygulamasından düzenli olarak yürütülen anket çalışmaları ile yaklaşık 3000 cevap alınmış; böylece çalışanların nabzı sürekli olarak takip edilmiştir. Oyunlaştırılarak sunulan anlık geri bildirim ve ödüllendirme mekanizması, tüm çalışanlar tarafından sevilmiş; çalışan bağlılığı anket sonuçlarına da pozitif olarak yansımıştır. Aksigorta bu uygulama ile Sabancı Holding bünyesinde gerçekleştirilen Altınyaka Ödülleri’nde finale kalmaya hak kazanmıştır.

tr_TRTürkçe